Yarn is my therapy

Francos tűk

Francos tűk

Amit egy laikus sohasem fog megérteni - #CsKM

2017. augusztus 27. - Krisz.tina

Szabi alatt azon gondolkodni mit nem értenek meg rajtam fonalmániáson az egyszerű emberek .… szerintem semmit. Panka augusztusi CsKM-jére röviden ennyi a válaszom.
letoltes.jpg
Még a vonaton is csodabogár vagyok horgolótűvel a kezemben, nem hogy a buszon vagy a villamoson. Pedig BKV-n csak addig horgolok míg a végállomáson várom az indulást, túl hepehupásak a pesti utak.

Rám még anyukám is csodálkozva néz, pedig ő is sokat kötött gyerekkoromban. Ismerős még nem szólt meg a mániámért, na de a család bőven.

Pár kedvenc mondatjuk, szeretik őket mert sűrűn használják :D

Mért van ennyi fonalad? / Már megint fonalat vettél?
4 nagy doboznyi fonalam van. Két hónapja 6 doboz volt tele fonalakkal. Mondhatni gyűjtöm őket, pedig nem. De ha akciós akkor be kell szerezni még pár gombóckát, meg szép és puha, meg amúgyis szeretnék egy ilyen felsőt, meg pont ilyen nincs otthon stb. Nem lehet őket a boltban hagyni. Meglátni és megszeretni csak egy simítás műve és máris együtt megyünk haza.
Csak szólok hogy lesz a szülinapom, és kinéztem egy drága de nagyon szép puha fonalat. Erős voltam és a boltban hagytam. Meglehet vele lepni, el is megyek érte.

Mért veszel drága tűt?
Mert az óccsót fogni se bírom, a nem óccsót 2 hónap alatt gallyra vágtam. Így maradt a drága. Az még bírja a tempómat.

Már megint horgolsz?
Még mindig :D

Már megint egész éjszaka horgoltál?
Nem is…… éjfél után mindig lefekszem aludni. Persze nem egyből. Még előnye is van ha fent vagyok, mert hamarabb meghallom hogy felkelt valamelyik gyermekem. Az álmába sétálgató lányomat is vissza tudom kísérni az ágyába.

Mert fonalboltba voltál?
Én??? Nem! (Nem is láttak az eladók, mindent tagadnak)

Még itt is horgolsz?
Igen. Mindenhol, minden körülmény között horgolok. Kádban még nem horgoltam. Kikéne egyszer próbálni. Élvezetek halmozása.

És én mint fonalmániás kérdezem a laikusokat, a férjem megfogja valaha is jegyezni nem kötök hanem horgolok. Mert a „mit kötsz?” mondatokra csak azt tudom válaszolni hogy „semmit”…. 
nev_uj.jpg

süti beállítások módosítása