Yarn is my therapy

Francos tűk

Francos tűk

Afrikai virágos ágytakaró

2017. július 03. - Krisz.tina

Réges régen …. vettem egy adag fonalat, hogy ágytakaró legyen belőle. 4 színt mely afrikai virágokká változott. Lassan növő virágok ezek, egyszerre csak egy virágot hoz, hogy az pompásan tudjon virítani.

Ennyit a meséről…. tavaly tavasszal vettem talán a fonalat. A kezdeti lelkesedés hamar elszállt. Rájöttem hogy a hőmérséklet takaró mellett másik takaró nem fér el a projektes kupacban. Nem a hely, hanem az idő volt a szűk kapacitás. Na meg a monotonitás, amit nem nagyon bírok.
Egy év alatt még a feléig se jutottam el. Aztán jött a költözés mely teljesen felgyorsította az extra csiga lassú tempómat. Szerettem volna már úgy beköltözni, hogy a lányom ágyára kerüljön egyből. Ha van cél egész gyorsan haladok. Az utolsó napok a régi lakásban nem nagyon kedveztek a horgolásnak, jó pár napig pihent, és csak a jól megérdemelt pihenésemként horgoltam.
Jó munkához idő, azt tudjuk, de hogy ennyi… Most már viszont minden nap a lányom szobáját díszíti.
bogi_takaro_1.jpg
bogi_takaro_2.jpgEgy darabig nem hiszem hogy takarót fogok horgolni. Elég volt!

A virágok mintáját veletek is megosztom. Használjátok nyugodtan, de kérlek jelezzétek hogy honnan van.
(az alap 6 szirmú virág mintáját az interneten találtam)
bogi_takaro_minta.jpg
bogi_takaro_jelek.jpg

Jó horgolást!
Kriszti



süti beállítások módosítása