Yarn is my therapy

Francos tűk

Francos tűk

Legújabb tudományom #CsKM 1

2017. január 03. - Krisz.tina

És a 2017-es kihívás! 

Egészen Panka a facebook oldalán játékra hívott minket, minden hónapban megad egy címet és mi meg írunk egy bejegyzést. És mivel nekem ez nagyobb kihívás mint egy takaró meghorgolása egyből rá is csaptam. Remélem minden hónapban hoztatok egy "Csak Kötök és Mesélek" (CsKM) bejegyzést. 

Gondolkodtam egy darabig mi is a legújabb tudományom horgolás területén, de ott már olyan természetességgel veszem az új dolgokat hogy fel se tűnik. Aztán fejembe ötlött a kötés, na ott aztán majdnem minden új tudomány. Még a sima szemek se mentek rendesek, a fordítottak velem együtt felfordultak, fogyasztások-szaporítások-ráhajtások meg ki is készítettek. 
Tavaly nyáron azért sikerült egy kendőt megkötnöm. Majdnem egész nyáron kötöttem szerintem. Na jó kevesebb volt, de a tempón van még mit gyorsítani. 

kotok5.jpg

Novemberbe ismét belefogtam egy kendő kötésébe. Amit aztán szépen le is bontottam.... tanulság kezdő ne bambusz fonallal kezdjen. Itt viszont megtanultam, hogy is kell a sorjelölőt használni. Vicces esett volt mert ők engem nem értettek, én meg őket. Eszembe nem jutott volna hogy a tűre kell rárakni a jelölőt. Nem baj már ezt is tudom. 
A szép bambusz fonalamból meg majd egyszer lesz valami az biztos. Valami kezdőknek való gyakorló mintával. 

Ja az meséltem már hogy Pankának milyen jó kötős videói vannak és hogy tőle tanultam meg újra a kötés alapjait és azokat amiket régen azt se tudtam hogy vannak? Nem! Na akkor most már ezt is elmeséltem. 

Kriszti 

süti beállítások módosítása