Yarn is my therapy

Francos tűk

Francos tűk

Sophie takaró - 1-2. rész

2018. január 16. - Krisz.tina

Tudom megfogadtam soha többé takaró, de túl sok a maradék fonal. El kell használni őket.

Sophie’s Universe-el már régóta szemeztem. Egy nehézsége van, hogy a minta angol. Nem szokott kifogni rajtam már a külföldi nyelvű minta, de ez annyira összetett és minden sora más, hogy elég nehezen boldogulok vele. Indult egy csoport ahol magyar nyelven elérhető a minta, de sajnos „hörcsögöket” nem vettek be, (a szabály az szabály elfogadom). Így marad a nehézkes fordítás. De tudjuk, hogy a „nehézségek” csak megerősítik az embert. Engem is!!! Ezért cseppnyi angoltudásommal felvértezve nekiálltam és elkezdtem magam. Nem volt túl egyszerű, tipikus agyleszívó minta. Utána nem nagyon célszerű velem fontos információkat közölni, mert a személyre se emlékszem aki mondta.
20 hétre van bontva a minta. Nekem biztos sokkal több hetet fog igénybe venni. A sorokat meg se merem számolni…rengeteg.

Az első hét ilyen lett. (Ez az első két rész)
su_2015-1.jpgHa esetleg valaki kedvet kapott hozzá, itt minden hasznos információt megkap:
http://www.lookatwhatimade.net/crafts/yarn/crochet/sophies-universe-cal-2015/sophies-universe-cal-2015-information/

süti beállítások módosítása