Yarn is my therapy

Francos tűk

Francos tűk

Kötök

2016. július 26. - Krisz.tina

Nekem is furcsa a cím, még szokni kell. De igen! Kötök! 
Két hete kezdem. Vagyis akkor úgy álltak a csillagok hogy összejött egy kendő első pár sora. 

kotok1.jpg

Az egész úgy kezdődött hogy lehetett egy csoportba csatlakozni ahol mindenki ugyanazt a kendőt köti. Mivel nagyon tetszett én is jelentkeztem. Gondoltam majd anyukám megköti nekem, de nem nagyon tetszett neki az ötlet. Megpróbáltam a kötés, egész este próbálgattam, rengeteg videót megnéztem, aztán a 10. bontás után elhajítottam a kötőtűt. 
Jöttek a horgolótűk. Sikerült is rövid pálcával, ..de.... valahogy nem volt az igazi, nem volt puha és szép. 

Két hete ha már a többiek vidéken pihiznek, kihasználtam a szabad estémet és újra megpróbáltam a kötést. És .. összejött. Egész jól haladtam az első este. 

kotok.jpg

Most két hét elteltével itt tartok. 25 rojtocska... a minta 42 tartalmazz, lesz még mit csinálnom. Főleg hogy Bogi is rendelt ilyen "százlábú" kendőt. 

kotes.jpg
Fonal Lana Gatto Baby Cotton. 7615 színkód, kék árnyalat. 3-as kötőtű, 2,5-es horgolótű (még a rojtok nem mennek kötve) 
kriszti.jpg

 

süti beállítások módosítása