Yarn is my therapy

Francos tűk

Francos tűk

Hőmérséklet takaró 2016 - január

2016. május 23. - Krisz.tina

 

December 31-én mikor megláttam a postot a Facebookon, egyből tudtam hogy kell nekem egy ilyen. Kb. 10 perc alatt feltúrtam az összes létező fonalam. Volt is kupi utána rendesen. Az alsó szegély sort még a Himnusz előtt meghorgoltam, hogy másnap már figyelni tudjam a hőmérsékletet. Aztán elkezdődött a tervezgetés hova milyen szín kerüljön, megtanultam a hideg és meleg színeket. Naponta átrendeztem a színskálát az elején. Most már talán nem fog változni. . 

Ez így röviden….

Valóban teljesen megmozgatotott. Annyira hogy csapatott is gyűjtöttem magam mellé, jó hogy nem csak én vagyok ilyen megszállott.

takaro_01_10.jpg

 

 

Ha már anya távcsövet készített, használjuk rendeltetésszerűen. 

01_24_1.jpg

 

01_24_2.jpg

Január kész!

01_31.jpg

 

És a kép ami miatt elkezdtem ez az egész takarósdit (forrás Facebook) 

amire_fogom.jpg

 

süti beállítások módosítása