Yarn is my therapy

Francos tűk

Francos tűk

Csomagot hozott a posta - #CsKM

2018. február 14. - Krisz.tina

Pont egy hete csomagot hozott a postás, egészen Hollandiából. Karácsony februárban. 
cskm1.jpgPankától érkezett a meglepetés csomagom, mely a CsKM-es nyereményem volt. Még most se tudom leírni mit érzetem múlt héten, mint egy ovis kislány a Karácsonyfa alatt. És mikor kibontottam, még nagyobb meglepetés várt mint amire számítottam.
cskm2.jpgA fonal amit a csomag rejtett, egyszerűen mesés. Tipikus Kriszti fonal. Színes, puha, meleg, nem szúr.
cskm3.jpgGyorsan meg is horgoltam. Ma reggel már fel is avattam. Kellemesen beletudtam bújni, ebbe a szutyi időben.
cskm4.jpgNagyon szépen köszönöm Panka! A lehetőséget a játékra, melyet minden hónapban lelkesen vártam. A csodás csomagot is, azt is hogy ennyire megismertél. Telitalálat volt minden meglepetés.
nev.jpg




A csoki meg finom volt…

süti beállítások módosítása