Yarn is my therapy

Francos tűk

Francos tűk

Internet nélkül - #CsKM

2017. november 30. - Krisz.tina

Egészen Panka novemberi kérdése: „amit internet nélkül sohasem készítettem volna el”.

Röviden és tömören: SEMMIT!

Engem nem a családtagok tanítottak meg horgolni, hanem az internet. Minden pálcát az interneten található videókból és oktató anyagokból tanultam meg. Az első kendőm igényelt komolyabb segítséget, de a segítőmmel is az interneten keresztül tartottam a kapcsolatot.

Jó pár horgolós könyvem van, de ha keresek, valamit a telefonom kerül először a kezemben és az interneten kezdek el kutakodni. Az hogy egyből tudok szűrni arra amit keresek, gyorsabbá teszi a folyamatot és nem kell több száz oldalt átlapozgatni. A könyvek a pihenést szolgálják, mikor csak a könyvek illatára és a szép képekre vágyom. Alapba viszont én is gyorsan mindent most akarok horgolók közé tartozom, így a keresés (tanulás) marad a világháló segítségével.

nev.jpg

süti beállítások módosítása