Yarn is my therapy

Francos tűk

Francos tűk

Otthonszépítés saját kezűleg #CsKM

2017. március 16. - Krisz.tina

Egészen Panka márciusi témája: Otthonszépítés saját kezűleg.

home.jpg

Ez most az igazán kihívás számomra. Nem vagyok nagyon olyan aki falat csiszol, lakást fest. A tavalyi festésnél a férjem csak a jól nem, vagy egyáltalán nem látható helyeken engedett festeni. Nem is tudom miért???? Na persze tudom, nem vagyok jóban az ecsettel. De nagyon szépen tudok csíkosan festeni, ha esetleg valaki olyanra vágyik. 

Tényleg napok óta azon gondolkodom, mi is ami saját kezűleg készült, szépít, csinosít és az otthon része. Nagyon sok nem jut eszembe. Egyedül a fiam kapott egy ágytakarót ami horgolt, és valóban szépen is mutat ha látnám, és nem magasabban lenne mint én. Ez van ha emeletes ágy van és én alacsonyabban vagyok. Otthonra nem nagyon gyűrűzött be a szenvedélyem. Lassan kell adagolni a családnak. Szépen lassan hogy mindent megszokjanak. 
Ágytakarót a lányomnak már elkezdtem több mint egy éve, de jó munkához idő kell. 

Kisebb alkalmi díszek persze mindig készülnek. Karácsonykor, Húsvétkor, tökszezonkor mindig kerül a lakásba valami kis díszítés. 
tokok.jpgMásodik otthonban jobban igénylem hogy legyen valami "hazai". Azon kívül  hogy teleragasztottam a gyerekeim képével az íróasztalomat, kicsi gurulósomat is szépen kicsinosítottam. Máshova nem lehet ilyeneket tenni mert az asztalon általában őskáosz uralkodik. 

kisgurulos.jpg
További egyéb szépítő elemeket néha jobb ha megveszem. És a másik szenvedély a vásárlás is letudva! 
kriszti.jpg

süti beállítások módosítása